دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۰۲۱۷۶
جمعه ۱۹ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۹

فکرشهر:  فرمانده انتظامی شهرستان بوشهر از کشف ۴ دستگاه موتورسیکلت قاچاق به ارزش ۳۴ میلیارد ریال در این شهرستان خبر داد.  

به گزارش فکرشهر از ایسنا، سرهنگ ابراهیم عرب زاده اظهار کرد: درپی کسب خبری مبنی بر نگهداری موتورسیکلت های قاچاق از سوی فردی در شهرستان بوشهر که قصد بارگیری و خروج از شهرستان را دارد، موضوع در دستور کار  این فرماندهی قرار گرفت.

وی  افزود: ماموران یگان امداد با همکاری کلانتری ۱۴ تنگک با انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی های همه جانبه در حالی که موتورسیکلت را داخل خودرو حمل اسباب منزل مخفی نموده بودند و قصد خروج از شهر را داشتند شناسایی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان بوشهر تصریح کرد: پس از هماهنگی های قضائی و دستگیری متهم، ماموران در بازرسی از خودرو ۴ دستگاه موتورسیکلت قاچاق کشف کردند.

عرب زاده ارزش مجموع موتورسیکلت های کشف شده را بالغ بر ۳۴ میلیارد ریال عنوان کرد و بیان کرد: موتورسیکلت های قاچاق کشف شده به سازمان اموال تملیکی تحویل و متهم نیز پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

به گزارش ایسنا و به نقل خبرنگار پایگاه خبری پلیس، وی در خاتمه با اشاره به این که مبارزه با قاچاق کالا اقدامی برای حفظ و استقرار امنیت کشور است، از مردم خواست: برای حمایت از تولید ملی و اشتغال جوانان جامعه در مبارزه با قاچاق کالا و ارز با پلیس همکاری کرده و هرگونه اطلاعات و اخباری در این زمینه و سایر مسائل امنیتی و انتظامی را به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اعلام دارند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر